domingo, 5 de septiembre de 2010

primeras impresiones!!


EN GALEGO!!
Pois aki estamos,  escoitando a Bersuit na casa de Remco. Aki tamen teñen un certo amor a youtube. Todo o dia poñendo música, Roel o meu tutor, casado con dous fillos (25 anos) e a sua canción preferida chamase “yo no hablo ingles” dun grupo yanqui!!  Jajajja. Onte tivemos a honra de asistir a primeira bronca entre dous compañeiros de piso polo volumen da musika, ollo as 23.00 h o veciño chamou ao dono da casa para protestar polo ruido xa que non podían dormir, as once da noite. E increíble ke a as 10 da noite sexa a hora limite para poñer a música alta…
Agora diante miña no outro sofá teño a unha estonia facendo crucigramas e tomandose un café, son as 11.30 da mañan. Fai 20 min ke me levantei..jajja Fora tomando unhas tostadas no xardin están a Lituana e mais a Italiana, arriba durmen, Thomas o meu compañeiro de andaina alemán, e Kyrro (Chris) de Macedonia. Con nos tamen esta Maxim pero non sei de onde é, pensó que daki, pq traballa en Amsterdam.
Xa estou rexistrado no país, teño o meu teléfono holandés e manda carallo!! ke paso de comer os bucareus crus ke ten o meu pai na nevera, e como un peix ke non sei o ke é, e cru tamen. Visitamos toda a cidade de Almere en bicicletas estilo Lemos, ke frenan dandolle os pedales patras!! Pa matarse, non me esparrei un par de veces de milagro. Cando viñamos pa casa na bicicleta comezou a chover e tivemos ke vir al spring como oscar freire en sus mejores tiempos en el Rabobank, iso si os coches teñen ke pararle as bicis e a costa mais alta ke tiven ke subir era un badén!! Jajajaj. O chegar a casa tiven ke lavar 1 kilo de kalamares!! Tocate o carallo!! E por suposto facelos despois coa sua ceboliña e o seu alliño!! Pq estes non tiñan nin puta idea de cómo facelo iso si, comían neles ke me kedaron dous para probar. Despois tivemos festa viñeron duas rapazas mais con Kyrro, Grecia e Lituania tamen, pero non recordo os seus nomes.
Hoxe non sei cal e o plan!! Supoño ke o falarian onte diante de min pero komo non me entero nin da metade das conversas!! Cajonaostiputa,putoingles!!!
Ata mais ver raparigos.

EN CASTELAN!!
 
Pues aki estamos, escuchando a Bersuit en casa de Remco. Aki tb tienen un cierto amor a youtube. Todo el dia poniendo música. Roel mi tutor, casado con dos hijos (25 años) y su canción preferida se llama “yo no hablo ingles” de un grupo yanqui!! Jajaj. Ayer tuvimos el honor de asistir a la primera bronca entre compañeros de piso, por el volumen de la música, ojito a las 23.00 h el veciño llamo al dueño de la casa para protestar por el ruido, ya que no podían dormir, si a las once de la noche. Es increíble que a las 10 de la noche sea la hora limite para poner la música alta.
Ahora mismo delante mia en el otro sofá, tengo a una chica de estonia, haciendo crucigramas y tomandose un café, son las 11.30 de la mañana. Hace 20 min ke me levante..jajaj. Fuera tomando unas tostadas en el jardín están la italiana y la lituana, arriba duermen Thomas mi compañero de proyecto alemán, Kyrro (Chris) de Macedonia. Con nosotros tb esta Maxim pero este nose de donde es, supongo que de aquí pq trabaja en Amsterdam.
Ya estoy registrado en el país, tengo mi teléfono holandés y manda cojones!! Ke paso de comer los boquerones crudos que tiene mi padre en la nevera, y como un pescado ke no se cual es y crudo tb.Visitamos toda la ciudad de Almere en bicicletas estilo Lemos, ke frenan dándole a los pedales para atrás!! Pa matarse, no me parti la crisma un par de veces de milagro. Cuando volvíamos pa casa en bici empezó a llover y tuvimos ke venir al spring como Oscar Freire en sus mejores tiempos en Rabobank, eso si los coches tienen ke pararle a las bicis y la cuesta mas alta que tuve ke subir era un puto badén!!jajaja. Al llegar a casa tuve ke limpiar un kilo de calamares!! Tocate los cojones!! Y por supuesto hacerlos después con su cebollita y su ajillo!! Pq estos no tenían ni puta ide de cómo hacerlos ahora si comían en ellos, ke solo me kedaron un par de ellos para probar.jajaj Despues tuvimos una big fiesta, con Kyrro vienieron dos chicas, Grecia y Lituania (no recuerdo sus nombres).
Hoy no se cual es el plan!! Estoy seguro de ke ya lo hablaron delante mia pero como no me entero de la mitad de las conversaciones!!! Cagoenlaostiaputa,putoingles!!!!


1 comentario:

  1. Pues por acá ultimando detalles, intentando acabar con la lista de pendientes... ya casi vuelo!!!
    Es un placer leerte, sigue disfrutando y cuidado con las bicis!!!! ;)
    un abrazo

    ResponderEliminar